in Nieuwsbrieven

Nieuwe website

16-06-2017

Focus, Focus, Focus

Bij iedereen die we spreken is het toverwoord: Focus. Focus op een duidelijke propositie. Focus op een afgebakende doelgroep. Focus op één ding tegelijk. Ook wij geloven hierin. 

Het resultaat:

Product/Dienst: Wij verzorgen CRM-implementaties op het Salesforce platform. Hierbij denken we op strategisch niveau mee (Consultancy), implementeren het systeem naar de wensen en behoeften van de klant en borgen we het traject door opleiding vooraf en ondersteuning achteraf.

Doelgroep: Bedrijven uit de maakindustrie tot 250 medewerkers. Groot genoeg om te stoeien met complexe vraagstukken, klein genoeg om snel en efficiënt te kunnen werken. 

Ons verhaal

We hebben niet alleen nagedacht over onze propositie, vooral ook nagedacht over wie we zijn, waarom we doen wat we doen en waar we voor staan. Allen uitgebreid beschreven op de website.

Kennisdeling

Door het schrijven van een tweewekelijks blog, het delen van nieuwsbrieven en het beschrijven van de cases die we reeds gedaan hebben willen we onszelf blijven ontwikkelen op het gebied van software en de maakindustrie.

Graag nodigen wij je uit om verder rond te kijken op de website. We hopen dat jullie net zo enthousiast worden als wij al zijn. En uiteraard, bij interesse of vragen over wat dit voor jullie kan betekenen: De koffie staat klaar!